Сільвестрова Ірина Анатоліївна

Почесне звання  – «Заслужений вчитель України»

Педагогічне звання  – «Учитель – методист»

Має другий ступінь серед  відзнак Міністерства освіти і науки України нагороджена  знаком «Відмінник освіти України»

Учитель математики

Освіта: Київський державний університет ім. Т. Г. Шевченка, 1988 р. за спеціальністю математика, присвоєно кваліфікацію: математик, викладач.

Державні та професійні нагороди

Нагороджена почесним званням «Заслужений вчитель України», грамотами МОН України, нагрудним знаком «Відмінник освіти України», грамотами Департаменту освіти м. Києва, районного управління освіти.

 

 

Друковані  роботи:

Автор десятка методичних статей та співавтор  посібників, навчальної програми з математики для класів з поглибленим вивченням,  трьох підручників, які затверджені МОН України :

1. Підручник «Алгебра»  8клас, Гриф МОНУ, «Педагогічна  думка» 2016

2.Підручник «Алгебра»  9клас, Гриф МОНУ,  «Педагогічна  думка» 2017

3. Підручник «Алгебра»  10 клас, Гриф МОНУ, «Педагогічна  думка» 2018

4. Дидактичні матеріали «Алгебра 8», «Педагогічна думка»  2016

5. Дидактичні матеріали «Алгебра 8», «Педагогічна думка»  2017

6. Многочлени. Раціональні рівняння та нерівності. Видавнича група «Основа», 2004.

7. Геометрія 9 клас ( серія «Поглиблене вивчення») Видавнича група «Основа», 2006.

8. Завдання для усної роботи, математичні диктанти та тести. Видавнича група «Основа», 2009.

9. Навчаємося розв’язувати рівняння та нерівності. Видавнича група «Основа», 2006.

10. STEM – світ інноваційних можливостей. Реалізація програми інновації освітнього проєкту «Я – дослідник». Паралелограм та його види (сценарій відкритого уроку геометрії, 8 клас, поглиблений рівень) . МОН України, ДВЗО «Університет менеджменту освіти» НАПН України, ДНУ «ІМЗО» . тов «Видавничий дім «Освіта» , 2020.

11. «Директори Майбутнього», інтерв’ю Global Innovative Online School 2020

Методична робота:

  • майтер-класи;
  • діяльність методиста-кореспондента при  КДПУ  ім. Грінченка,

виступи на освітніх конференціях, семінарах, заходах районного та міського рівнів;

  • співпраця з виданнями «Математика в школах України», «Математика в рідній школі»; «Педагогічна  думка»,  тов. «Видавничий дім «Освіта»;
  • співпраця з Global Innovative Online School;
  • спікер «Web-stem школи 2021» – Інститут модернізації освіти.

Назва доповіді Вид заxоду Місце проведення Дата Примітки
1.

 

 

 

2.

Цифровізація освітнього процесу в ліцеї №142 міста Києва

STEM+Familіes

конференція

 

 

 

«Stem школа 2021»

 

 

 

 

Видавничий дім «Основа»

вересень 2021

 

 

2.02.2021

доповідач

 

 

 

доповідач

3. «Перевернута» модель навчання як технологія інтерактивного навчання районний семінар Ліцей №142 27.02.2020 доповідач
4. Реалізація наскрізних ліній на уроках математики районний семінар Ліцей №142 21.02.2019 доповідач
5. Компетентнісний підхід у навчанні математики районний семінар Ліцей №142 22.02.2018 доповідач
6. Використання акмеологічниx технологій на урокаx  математики у старшій школі науково-практична конференція «Зміст і теxнології шкільної  освіти» Інститут педагогіки НАПН України 30.11.2017 доповідач
7. Організація навчання математики в новій українській школі в контексті STEM – освіти міський семінар Видавничий дім «Освіта» 20.10.2017 доповідач
8. Впровадження STEM– теxнологій на урокаx математики майстер-клас ІППО ім. Б.Грінченка 15.12.2017 доповідач
9. Презентація підручника «Алгебра -9» районний семінар  вчителів математики НМЦ 14.09.2017 доповідач
10. Презентація підручника «Алгебра -8» районний семінар  вчителів математики НМЦ 14.09.2017 доповідач
11. «Інтеграційні технології як метод розвитку творчої активності учнів  шляхом застосування рефлексії» районний семінар  вчителів математики Ліцей №142 20.02.2017 доповідач
12. Впровадження STEM– теxнологій на урокаx математики педагогічне навчання Ліцей №142 11.12.2017 доповідач
13. «Мотивація учнів до навчання через реалізацію акмеологічних та синергетичних уроків» міський  семінар

вчителів математики  м. Києва

Школа №71 11.01.2016. доповідач