Нагорна Антоніна Олександрівна

Учитель  інформатики

Категорія – вища

Звання – «Старший вчитель»

Педагогічний стаж – 14 років

Освіта: вища, магістр «Математики»

Національний педагогічний університет ім. М.П.Драгоманова

Державні та професійні нагороди

  • Подяка Управління освіти Солом’янської районної в місті Києві адміністрації, (№670 від 20.12.12р);
  • Подяка Київської Малої академії наук 2015р., 2016р., 2017р., 2018р., 2019р.,2020р.;
  • Подяка департаменту освіти і науки, молоді та спорту 2016р.;
  • Грамота президії національної академії наук та департаменту освіти (2016р.), Грамота від народного депутата Дмитра Андрієвського Голова Солом’янської РДА 02.03.2017р.;
  • Подяка департаменту освіти і науки, молоді та спорту 2018р.;
  • Грамота президії національної академії наук та департаменту освіти (№94, від 25.05.2018р.;
  • Сертифікат учасника національної премії вчителів GlobalTeacherPrizeUkraine 2018р.

Переможці Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів – членів Малої академії наук України:

2015 – один переможець (ІІмісце);

2018 – один переможець ( І мічце).

Маю щорічно переможців міського етапу МАН.

Публікації:

  1. Науково-методичний журнал «Інформатика. Все для вчителя» №3 (27) березень 2013р. «Спецефекти в графічному редакторі Paint.net»
  2. Математика. 6 клас. Навчальний посібник. Частина 1/ М.С.Фурман, А.О.Нагорна. — X. : Вид. група «Основа», 2014. — 126, [6] с. (Б-ка жури. «Математика в школах України»; Вип. 7 (139)).
  3. Математика. 6 клас. Навчальний посібник. Частина 2/ М.С.Фурман, А.О.Нагорна. — X. : Вид. група «Основа», 2014. — 126, [6] с. (Б-ка жури. «Математика в школах України»; Вип. 7 (139)).
  4. Публікація “Ключі до успіху” (Урок, Презентація, Тест)на сайті «На урок»
  5. Розробка моделі інформаційної системи для формування ефективних груп засобами MS EXCEL та Visualbasic, UDC 001.1 «The 3rd Internationalscientificandpracticalconference “Theworldofscienceandinnovation” (October 14-16, 2020) CognumPublishingHouse, London, UnitedKingdom. 2020. 637 p.» ISBN 978-92-9472-197-6
  6. «Впровадження stem-навчання для стимулювання розвитку інтелектуального і творчого потенціалу учнів, їх життєвих компетентностей у процесі вивчення інформатики» Перспективи розвитку науки: фізико-математичні дисципліни: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Кропивницький, Україна, 12 листопада 2020 року). Кропивницький: Центр прогресивної освіти «Генезум», 2020. – 79 c.

Районні семінари

  • Районний семінар для вчителів математики (5 березня 2014р.)

 «Лабораторія педагогічних інновацій.  З досвіду роботи кафедри математики ліцею №142»

  • Районний семінар для вчителів математики (20 лютого 2013р.)

 «Інтеграційні технології як метод розвитку творчої активності учнів  шляхом застосування рефлексії»

  • Районний семінар для вчителів інформатики «За лаштунками інформатики» (08.11.2018р)

Професійні конкурси

  «Учитель року-2013» –  2 місце;

 «Учитель року-2017» – 3 місце

Сертифікати :

  • “Від викликів до можливостей. Про дистанційне та змішане навчання” («Освіторія» 26-27.08.2020р.15год)
  • «STEM. STEAM, STREAM: від концепції до практичного втілення» (На урок, 18.10.2020р. 13год)
  • «STEM у школі: методичні рекомендації щодо впровадження на уроках» ( На урок, 04.09.2018р. 2год)
  • «Проєктний метод навчання» ( На урок, 28.08.2018р. 2 год)
  • «Змішане навчання: очікування та досвід упровадження» (На урок, 09.09.2020р. 10год)
  • «Протидія та попередження булінгу (цькуванню) в закладах освіти» (09.09.2020р. Prometeus, 80год)
  • Академія Cisko симулятор інтернет-речей Paket-Tracer

(24.09-25.10.2018, 15год)

  • Smart Shool Forum (12-13.10.2020, 10 год)
  • III Міжнародна науково-практична конференція «THEWORLDOFSCIENCEANDINNOVATION» 14-16 жовтня, м.Лондон, Великобританія
  • Сертифікат «Експерта інституційного аудиту» в сфері якості освіти
  • Сертифікат учасника Всеукраїнськоїнауково-практичної конференції(м. Кропивницький, Україна, 12 листопада 2020 року) 5 год 0.10 кредитів